Re: gry wyskakuja do windowsa - przyczyna?

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 22:46:50 MET

kazo claimed:
> Zastanawiam sie gdzie szukac przyczyny i jak ja rozwiazac. Moze to wina
> zasilania - nie mam listwy - i skokow napiecia? Karty graficznej - geforce 2
> mx 200, ramu, procesora - athlon 1,4?
> Jakie macie sugestie?

Ja mam sugestię. Ponieważ równie dobrze może być to wina karty graficznej co
reszty komponentów to sprawdź stabilność systemu za pomocą testu prime95.

Jak pochodzi ze 2h bezproblemowo, to przyczyny szukałbym w napięciach albo
karcie graficznej. Napięcia najlepiej sprawdzać miernikiem przy obciążonym
systemie względnie programem producenta płyty głównej. W ostateczności może
być Motherboard monitor. Jeśli napięcia nie budzą podejrzeń - karta
graficzna (u mnie przyczyną takich jak Twoje kłopotów jest podkręcona karta
graficzna).

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]