gry wyskakuja do windowsa - przyczyna?

Autor: kazo (tomkowy_at_interia.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 22:13:21 MET

Witam wszyskich
od pewnego czasu, wlasciwie tak z dnia na dzien, gry zaczely mi wyskakiwac
do windowsa. Nawet nie na pasek, ale calkowicie sie wylaczaja. Dotyczy to
nowych gier, stare jakos sie trzymaja. Stalo sie to pod xp, ale wczesniej
bylo ok. Zmiana systemu na milenium nie pomogla (tylko nie mowcie, ze trzeba
98, bo chyba nie o to chodzi).
Zastanawiam sie gdzie szukac przyczyny i jak ja rozwiazac. Moze to wina
zasilania - nie mam listwy - i skokow napiecia? Karty graficznej - geforce 2
mx 200, ramu, procesora - athlon 1,4?
Jakie macie sugestie?
dzieki