Re: Upgrade biosu w G400

Autor: Marek Krawczyk (bigman_at_friday.ds3.uz.zgora.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 00:12:35 MET

Dzięki za odpowiedź!

On Mon, 3 Feb 2003 11:28:30 +0100, Grzegorz Jurczak wrote:
> Jeszcze raz he, he, he...
> Sorry, nie moglem sie powstrzymac :-).

Jak się domyślam - chodzi o wpadkę z zakupem tej karty tak? :-)
Oj, Gigabyte strasznie mi podpadł jak przeczytałem Twoją wypowiedź
poniżej:

> Jedynym sposobem upgrade BIOS-u na tej karcie jest zassanie najnowszego
> BIOSU od plyty glownej (o ile oczywiscie zawiera zaktualizowany BIOS do
> G400). Tak to juz Gigabyte wymyslil, ze ta karta nie ma wlasnego BIOS-u i
> korzysta z "zyczliwosci" plyty.
> Dlatego tez nie odpali na MoBo innego producenta.

Byłem na stronie Gigabyte'a i od początku zauważyłem coś nie tak z tym
BIOS-em do mojej karty (dziwiła mnie oferta BIOS-ów do MB w tabelce do
GA-G400). Jednego tylko nie rozumiem: Mam MB Gigabyte GA-7DX oraz ta
nieszczęsną grafikę włożoną w AGP i ona działa, natomiast producent nie
oferuje żadnych zaktualizowanych BIOS-ów dla mojej MB w tabeli BIOS-ów
dla GA-G400.
Przeglądając dostępne BIOS-y dla mojej MB nie znalazłem żadnej informacji
na temat obsługi GA-G400 (porównałem też BIOS-y do GA-7XI - tam było info).
Czyżby karta działała u mnie bez BIOS-u, ewentualnie była obsługiwana ale
biednie ??
Proszę o odpowiedź bo mój problem nie daje mi zasnąć... :-(

--
Marek Krawczyk (bigman)