Re: Upgrade biosu w G400

Autor: Grzegorz Jurczak (jurczakg_at_polbox.com)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 11:28:30 MET

> Zamierzam zrobić upgrade biosu na karcie Gigabyte GA-G400 opartej na
układzie

He, he, he...

> Wszedłem na stronę www.matrox.com i tam znalazłem upgrade biosu dla G400
> ale wyprodukowanej przez Matrox-a. Niestety nie ma żadnego info
> na temat czy można ich bios zastosować dla karty innego producenta
> ale z tym samym układem.

Jeszcze raz he, he, he...
Sorry, nie moglem sie powstrzymac :-).

> W związku z tym mam pytanie do Was: Czy mogę bezpiecznie załadować
> bios ze strony www.matrox.com dla karty G400 wyprodukowanej przez
> Gigabyte ?

Jedynym sposobem upgrade BIOS-u na tej karcie jest zassanie najnowszego
BIOSU od plyty glownej (o ile oczywiscie zawiera zaktualizowany BIOS do
G400). Tak to juz Gigabyte wymyslil, ze ta karta nie ma wlasnego BIOS-u i
korzysta z "zyczliwosci" plyty.
Dlatego tez nie odpali na MoBo innego producenta.

Pozdrawiam
Grzegorz Jurczak