Odp: Maly monitor (Q770)

Autor: Rycho (rycholek_at_wp.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 21:38:49 MET

> A jak kolorki, geometria? Jest mora, pompuje czasem? (No i takie tam rozne
> :)
> Przy okazji - jaki jest obecnie najlepszy program do testowania monitorow?

Jak widziałeś menu Q770 to w Q790 jest takie samo.
Polecałem już Q770 ( bo jeszcze nie było Q790 ) kilku znajomym którym składałem
PC
i dali się namówić- nie narzekają, tylko w jednym był problem z morą ale dało
się skorygować :)
U mnie regulacja mory nie ma wizualnego efektu ( może inny typ kineskopu niz w
Q770 ? ) -
oczywiście obraz jest OK.
Nie wiem jaki jest najlepszy program do testowania monitorów,
mam wszystkie: Iiyama,Nec,Nokia NTest,Nokia Test 1.0a i wszystkie mają
baaardzo zbliżone testy

Pozdro..
  Rycho