Re: VIVO w MSi - Problem

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 12:07:48 MET

> Ja poruszam kwestie VD vs WDM. Na samych WDMach VD zgrywa w max 384x288.

Moze na tunerach, ale nie na kartach z VIVO. Ja nie uzywam wappera pt.
"Microsoft WDM Image Capture" tylko bezposrednio sterownika:
"WDM Video For Windows Capture Driver (Win32)" i wlasnie na nim mam do
dyspozycji tryb 720x576 przy palecie 16bit (UYVY) (nie gubi zadnej klatki i
dziala bezproblemowo). Wszystkie mniejsze rozdzielczosci tez dzialaja
bezproblemowo.