Re: Super Silent Ball Pro Termal Control czy warto kupic?

Autor: Bylski (xzz_at_gazeta.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 12:15:12 MET

Użytkownik "koneser" <koneser_at_nielubiespamu.literatura.net.pl> napisał w
wiadomości news:oprk4imnrfcmsfau_at_news.gazeta.pl...
> Zastanawiam sie nad zakupem Super Silent Ball Pro Termal Control

http://www.proline.com.pl/shop.php?proprodukt=J15nHS4tIRgCFIAnW0cXIypfHSAEV1
uXJSEWIFcBJ05IISWDtGcNAwx6umjlZmp%3D

> Obroty:1000 - 3000 obr./min Zasilanie:12V, 2,4A Przepływ:18,8 - 61,6 m3/h
> Masa:382 g Hałas:10 - 32 dB Rezystancja cieplna:0,34 C/W Cena brutto:
49,00
> zł
>
> Mam pytanie czy ktos z obecnych ma taki model i czy te parametry sa
> prawdziwe?
> Mam Durona 800 (niekreconego)i zastanawia mnie czy pomino czujnika
coolerek
> nie bedzie sie krecil caly czas na maksa (duron jest dosc potliwy). Przy
> jakich temperaturach przyspiesza i czy mozna tym sterowac? No i czy przy
> odpalonym ud projekt (100% uzycia procesora non stop)procek sie grzeje
> bardziej niz na biegu jałowym? dziekuje za uwage i prosze o odp ;)
> pozdrawiam koneser

mialem raz do czynienia z tym modelem... a mam teraz u siebie zamontowany
super silent 2500 - bez regulacji termicznej.
sprawuje sie swietnie - na duronie 1000 skrecony na maxa za pomoca fan mate1
utrzymuje temp. procka w granicach 50st (pomiar za pomoca czujnika na
plycie), a przy tym jest bardzo cichy!
te kulerki sa calkiem dobre - polecam