chrapka na szafirka - help!

Autor: Stev (stev_at_go2.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 12:19:43 MET

Sloneczko przyswieca to i jakies zmiany w sprzecie sie nasuwaja same :)
Jest cos takiego:
Karta ATI Radeon Sapphire 9100 64MB DVI za 425 zlociszy.
Karta moze i nie dynamit ale chyba warta swojej ceny?
Niestety walcza teraz 2 sily i jedna mowi, ze szkoda kasy i warto jeszcze
poczekac, az wszystko jeszcze bardziej stanieje ( wyjdzie radek 9200 i inne)
a z drugiej strony moje ukochane kyro2 juz troszke niedomaga - tak,ze
przydala by sie jakas emerytura dla niego. Wiem, ze wybrac musze sam ale
moze jakies argumenty od was pomoga mi wybrac?
Gram srednio na jeza ale Splinter Cell mi sie nie odpala,U2 chodzi dosc
marnie a z C&C Generals slyszalem, ze kyro ma klopoty.
Bede zadowolony z zamiany czy nie i czy w swietle demka Dooma3, ktore
wycieklo bede mial kiedys szanse zagrac w niego na tym Radeonku i XP1700+
troszke kreconym na 1.56 i cieszyc sie wzgledna plynnoscia?
Mam nadzieje, ze jakosc 2D bedzie przynajmniej na poziomie mojego Herculesa
4500!!
Pomozeta?