Re: GF4Ti4200 a jakosc obrazu ?!

Autor: oVo (ovo_at_wykasuj.to.poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 22:31:24 MET

Uzytkownik przedstawiajacy sie jako Krzysiek Szczepanek
<silverman_at_go2.pl> napisal mniej wiecej Mon, 24 Feb 2003 16:29:53
+0000 (UTC) (o ile mu zegarek dobrze chodzi) cos takiego:

>Problem tylko ktore wybrac ;) A tak obiektywnie to co masz do sterow ATi i
>oprogramownia? :)

Brak regulacji kontrastu, fatalnie zrobiona regulacja gammy, w ogóle
nie wiadomo jaka wartość czego jest ustawiona - pokręcisz i nie ma
szansy powrotu do poprzedniej wartości. Fatalnie zrobione schematy
ustawień, jak wybieram inny schemat w panelu ATI to nie wiem dlaczego
monitor wyłącza się i za moment dopiero włącza z powrotem z nowymi
ustawieniami.
Żaden tweaker pod ATI nie działa u mnie prawidłowo.
Zainstaluję takiego R3DTweak to po wejściu do ustawień ekranu
wywala mi błąd w jakimś module *.CPL i nie idzie zmienić żadnych
ustawień.
Miałem nadzieję że PowerStrip wszystko załatwi ale on też głupieje -
po włączeniu dowolnej aplikacji cuda się dzieją z kontrastem.
Nie pamiętam żebym miał kiedyś takie jaja z oprogramowaniem do
czegokolwiek.

Pozdrawiam

oVo