Re: odswiezanie a jakosc obrazu

Autor: Hubert Grzegorzewski (antyspam_at_somewhere.com)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 08:29:16 MET

Pewnego dnia kezsel, ukryty(a) za leszmiku_at_priv5.onet.pl,
zapodal(a):

> Monitor LG795FT + karta GF440MX Prolink
> Monitor ten umozliwia prace w rozdzielczosci 1027x768 przy 100Hz,
> jednak obr az jest jakby scisniety w poziomie przy lewej i prawej
> krawedzi ekranu, tzn. kwadrat ktory narysuje na srodku ekranu po
> przesunieciu do bocznych krawedzi robi sie prostokatem ze skroconym
> dolnym i gornym bokiem. Poza tym w tych "s cisnietych" miejscach
> ekran jest jasniejszy od pozostalej czesci. Gdy zmniejsze odswiezanie
> do 85Hz wszytsko jest dobrze. O co chodzi? Monitor nie wyrabia?

Wada monitora - jak wybieralem swoj, trafil mi sie tez taki z problemami o
jakich piszesz, z tym, ze tam zjawisko to wystepowalo w kilku trybach (nawet
w tekstowym).
Jesli jest jeszcze na gwarancji, oddaj do serwisu.

Pzdr
Hubert
hubertg(at)poczta.onet.pl