Re: Awaria serii dysków WD - stara sprawa.

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 18:24:52 MET

"Grzegorz" napisal(la) dnia 2003-02-24 16:41, te oto slowa:

> Kiedyś był taki problem dotyczący niektórych dysków twardych Western
> Digital, gdzie była jakiś problem z głowicami.
> Jest to opisane na stronie
> http://support.wdc.com/archive/recall/caviar-recall.asp

Uaktualnienia firmwar-ow dla dyskow WD Caviar:

AC21000 CCC DO B2
AC21000 CCC DO E1
AC21200 CCC DO E1
AC21600 CCC DO F1
AC31600 CCC DO A2
AC31600 CCC DO B3
AC32100 CCC DO F1
AC32500 CCC DO F1
(overlay.exe - wydany przez WD)

AC11000 H0, H1, H2
AC22100 H0, H1, H2
AC32500 H0, H1, H2
AC33100 H0, H1, H2
(overlay2.exe - wydany przez WD)

AC11200 CCC up to A9
AC22000 CCC up to A9
AC22500 CCC up to A9
AC33200 CCC up to A9
AC34000 CCC up to A9
AC34300 CCC B0
AC35100 CCC B0
(overlay4.exe - wydany przez WD)

WD64AA-XXAAAX (6.4 GB)
WD68AA (6.8 GB)
WD84AA-XXAAAX (8.4 GB)
WD100AA (10.0 GB)
WD102AA-XXAAAX (10.2 GB)
WD135AA (13.5 GB)
WD136AA (13.6 GB)
WD170AA (17.0 GB)
WD172AA (17.2 GB)
WD200AA (20.0 GB)
WD205AA (20.5 GB)
(sp110200.exe - wydany przez Compaq)

Link: http://khn.multinet.pl/ftp/

--
Best regards, Kosh                      http://khn.multinet.pl/ftp/
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"