ja to usunęłam - przeczytaj

Autor: d_r (dagres_at_interia.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 18:21:05 MET

> Mam 2000 professional + office 2000 small business i jakas menda mi wlazla
> wyswietla mi jakies komunikaty pt. "Messenger Service". Co to jest i jak
> sie wylacza?

Całkiem niedawno też się nad tym zastanawiałam... ;-))
MSN musisz odinstalować, żeby to uczynić musisz wejść
w Instalatora Windows - Panel Sterowania-Dodaj/Usuń Programy/Instalator
Windows.
MSN znajduje się chyba w "drzewku" komunikacji.
Odznacz tą opcję i system usunie tą aplikację.
W razie pytań pisz na priv'a, wtedy sprawdzę dokładnie gdzie i jak to się
odznacza.
W każdym razie mi udało się tego pozbyć.

Pozdrawiam
d_r