Awaria serii dysków WD - stara sprawa.

Autor: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 16:41:22 MET

Witam,

kiedyś był taki problem dotyczący niektórych dysków twardych Western
Digital, gdzie była jakiś problem z głowicami.
Jest to opisane na stronie
http://support.wdc.com/archive/recall/caviar-recall.asp
Kiedyś istniał na stronie producenta link do programu diangostycznego lub
naprawczego ,ale od dosć dawna jest już nieobecny.
Tak się składa, że mam taki dysk i nie śpi mi się najlepiej.
Chciałbym prosić o pomoc w odnalezieniu tego programu. Moze ktoś go ma
(tutaj pytanie do serwisantów) albo coś wie na temat ewentualnych możliwości
wymiany dysk z wadliwej serii u producenta itp.

P.S. A wszystko to pisze, bo cosik mi się w dwóch kwestiach praca tego dysku
nie podoba i to w ostatnim czasie........

Prosze o pomoc
Grzegorz