Re: GF4Ti4200 a jakosc obrazu ?!

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 16:44:19 MET

Użytkownik "[> MAK <]" <NOSPAM_mk_at_popnet.pl> napisał w wiadomości

> Nie chcę też AMD. Tak już mi zostało. Zawsze miałem intela i
> także przy nvidii jak na razie pozostanę. ATI, Matroxy to
> dla mnie ciekawostka (jak AMD) a pracować chcę na Intelu i
> nvidii...

mozesz miec taki kaprys bo to kwestia szpanu - jak cie stac to loozik

> Sorry, takie moje wypaczone patrzenie na światek
> komputerów...

czemu wypaczone ? - ja na przyklad jak kupuje sportowe buty to tylko adidasy
choc 10 innych marek robi z taka sama jakoscia a 5 taniej. Co do komputerow
to tego nie stosuje bo latwo przeliczyc wydajnosc procesora do ceny w
przeciwienstwie do ... butow :D

--
lobo_at_space.pl
"Jezeli czegos nie ma w internecie to znaczy ze tego nie ma"