Jaką grafikę GF4MX, Radeon 9000 czy 9100?

Autor: gear (gear_at_poczta.fm)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 10:37:13 MET

Witam
Będę składał nowego pecetka. Teraz mam P200 z grafiką S3Virge, w ogóle nie
orientuję się w temacie grafik.
Całość będzie chodziła na MSI KT3V z Athlonem. I teraz jaką grafikę
polecicie w cenie do 350-400zł.
Myślałem o GF4 MX 440, czy może lepiej któregoś Radeona 9000 lub 9100?
Nie jestem jakimś super graczem ale od czasu do czasu sobie zagram,
potrzebne będzie wyjście tv (żona chce bawić się w mini obróbkę video),
dobrze jakby karta miała wejście video (ale nie konieczne) i żeby nie było
problemów pod Linusiem (Mandrake9).

pzdr
gear