Re: Jaką grafikę GF4MX, Radeon 9000 czy 9100?

Autor: mariusz (grzelu_at_interia.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 11:23:22 MET

Ja mam Radeona 9000. Z tym ze sprzet zlozony na P4 1.6. Jesli chodzi o
wyjscie TV to nie ma porownania z GF4 MX-ami. O klase lepsze. Wiec jesli
potrzeba do obrobki video to ATI. Gry - MOH, Unreal 2 Tournament,
BattleField, Colin2 w 1024X768,32bit,pelne detale - wszystko bardzo
plynnie. Jesli chodzi o stabilnosc to pod win2000 i XP nie ma problemow. Pod
98 nie chodzi np colin2:(