Re: DFi - dlaczego nigdzie nie ma?

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 16:29:20 MET

> dobra, nie zachwalajcie DFI bo na 100% nie mam skąd ich sprowadzić ;-)
> nawet w komputroniku ich nie mają a kupie tam kilka części i najlepiej
> aby tam była dostępna.

bez problemu z JTT i AB ...

A to że "pośrednicy" nie mają to lepiej napisz do AB lub JTT i poproś o
"normalnych" dilerów ...

Bo ja jakoś nie miałem problemu z zakupem AD 77Pro ...

> Wybrałem MSI KT4V - ma równie dobre opinie i mam nadzieję, że nie będę
> rozczarowany.

Zapewne nie ...
Z DFI też byś nie był :-)

> Tak przy okazji: w chipie prawie co numer JTT na cała strone reklamuje
> DFI, pytanie tylko po jaka cholerę skoro nie można tych płyt nigdzie
> dostać??? Niech popracują nad dystrybucją. Sprawdzałem cenniki bodajże
> 12 sklepów i nigdzie płyt DFI nie mieli.

Jeszcze jest AB ... a najlepiej zadzwonić do JTT ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///