temperatura athlona xp 1700+

Autor: wek (wek_at_pf.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 22:34:32 MET

witam

kupilem ostatnio (w sobote) athlona xp 1700+ i ma on temperature okolo 50
stopni (od 47 do 52) juz po odpaleniu windowsa, bez zadnych gier czy
programow. czy to normalne? radiator mam dosyc duzy, z miedziana podstawka,
nalozylem paste silikonowa, firmy jamicon, wentylator kreci 4000 obrotow
(czyli maks ile moze, bo ma regulowane obroty od 3000 - 4000). slyszalem
ponoc, ze przy athlonach ze starszym rdzeniem jest to normalne (taka
temperatura), ale przy athlonach 0,13 mikrona to ponoc za duzo, czy to
prawdA? czy to mozliwe, aby teraz jeszcze wsprzedali mi procesor ze starszym
rdzeniem?

pozdrawiam