Re: temperatura athlona xp 1700+

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 23:02:09 MET

"wek" <wek_at_pf.pl> wystukał (news:b3berr$kfn$3_at_atlantis.news.tpi.pl):

> kupilem ostatnio (w sobote) athlona xp 1700+ i ma on temperature
> okolo 50 stopni (od 47 do 52) juz po odpaleniu windowsa, bez
> zadnych gier czy programow. czy to normalne? radiator mam dosyc

Zalezy - dla Palomino to normalne, dla Thoroughbreda to sporo - masz
dobrze zamocowany radiator?

> regulowane obroty od 3000 - 4000). slyszalem ponoc, ze przy
> athlonach ze starszym rdzeniem jest to normalne (taka
> temperatura), ale przy athlonach 0,13 mikrona to ponoc za duzo,
> czy to prawdA?

Tak. 46 stopni to mam po kilkudniowym uptime z SETI i po podkreceniu na
2400+ na jakims tanim CoolerMasterze 3200 rpm.

> czy to mozliwe, aby teraz jeszcze wsprzedali mi
> procesor ze starszym rdzeniem?

W Polsce wszystko jest mozliwe - najlepiej go obejrzyj.
Zobacz tez watek "temperatura" <b38eda$msb$1_at_news.onet.pl>
Pozdrawiam
Egghead