[trochę NTG] dos obok XP-eka...

Autor: Danonwoj (wdaniunNOSPAM_at_o2.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 21:42:51 MET

WITAM!

    Jak zrobić, żeby na jednym twardzielu był prawdziwy DOS (np. 6.22) oraz
XP?? Nie wiem gdzie robię błąd, ale dotychczas nie udaje mi się tego zrobić.
Po instalacji XP, podzieliłem dysk na partycje. Jedną z nich sformatowałem w
zwykły fat, partitionem pod DOS zmieniłem żeby była primary (oraz active),
ale po starcie kompa z dyskietki stratowej dosowskiej, nie jest obecna (nie
można na nią przejść).
    Jak najłatwiej zainstalować sobei DOS-a, żeby raz na jakiś czas móc w
nim podziałać?? Może jakieś linki, pomysły???

pozdrawiam,
<WojtaS>