Re: Co myslicie o .....

Autor: Doggie (NOSPAMdoggie_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 14:49:07 MET

> Gigabyte robi dobre plyty.

To ja wiem - dawalem przyklad...

> Dysk wybral dobry. Tylko do obudwy bym sie przyczepil i zbedny jest IMO
> cdrom albo DVD.

> Jeszcze przelicz to na ilosc sprzedanych. Zreszta fakt jest taki, ze
> Maxtroy sa obecnie jednymi z pewniejszych dyskow.

Sprzedanych najwiecej Samsungow i Segatow, Maxtorow narazie nam duzo nie
schodzilo... sam nie wiem czemu bo tanie dyski...

> Sa ocenil ze nie :) Jak komp do grania to szybszy prcek bedzie sie tylko
> bardziej nudzil.

Wzialem pod uwage stosunek ceny do wydajnosci...

> Jak chodzilo Ci o konkretnego producenta to sa tam HuntKey jak chyba juz
> we wszystkich ModeCom'ach. I sa to mocno przecietne zasilacze i pierwsze
> co bym zmienile w tej konfiguracji to obdowa szczegolnie, ze przy swojej
> cenie nie oferuje nic ceikawego.

I tak u nas wszyscy biora Codegen... albo jakies Nonamey - bo najtansze...
dziwie sie wlasnie ze ludzie nie patrza na jakosc obudowy, potem siada
zasilacz i wraca do nas komputer ze spalona plyta, ramem i prockiem...

> Netykieta nie zabrania mi komentowac Twoj post :)

Komentowac nie... ale...

> NIe jestes pierwszy ani nie ostani... jestem wredny i czepialski :)

He he he he... ja tez czasami jestem wredny... i czepialski - ale lepiej ju
bylo koledze zrobic wywod na temat wszystkich elementow bylby bardziej
zadowolony ;D

Pozdroooo
    Doggie