Re: Co myslicie o .....

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 11:36:02 MET

Doggie wrote:

> Jesli wie jakie sa korzysci to powinien wiedziec jaki sa korzysci z
> dobrej plyty,

Gigabyte robi dobre plyty.

> dobrego dysku itd...

Dysk wybral dobry. Tylko do obudwy bym sie przyczepil i zbedny jest IMO
cdrom albo DVD.

> To chyba duzo jak na 0 Baracud, 1 IBMa, 6 Samsungow...

Jeszcze przelicz to na ilosc sprzedanych. Zreszta fakt jest taki, ze
Maxtroy sa obecnie jednymi z pewniejszych dyskow.

> Jak mu nie potrzebny taki procesor to sam to oceni - ja wydalem MOJA
> opinie...

Sa ocenil ze nie :) Jak komp do grania to szybszy prcek bedzie sie tylko
bardziej nudzil.

> Nie odpisales na moje ostatnie pytanie....

Jak chodzilo Ci o konkretnego producenta to sa tam HuntKey jak chyba juz
we wszystkich ModeCom'ach. I sa to mocno przecietne zasilacze i pierwsze
co bym zmienile w tej konfiguracji to obdowa szczegolnie, ze przy swojej
cenie nie oferuje nic ceikawego.

> opinie prosil, jesli Tobie sie nie podoba to napisz swoja opinie na
> temat zestawu ktory stworzyl i koniec sprawy...

Netykieta nie zabrania mi komentowac Twoj post :)

> ...doczepiles do mojego posta niesamowicie...

NIe jestes pierwszy ani nie ostani... jestem wredny i czepialski :)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"