Re: Co myslicie o .....

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 10:00:46 MET

Doggie wrote:

> Sprzedanych najwiecej Samsungow i Segatow, Maxtorow narazie nam duzo
> nie schodzilo... sam nie wiem czemu bo tanie dyski...

Ceny dyskow sa na tyle zdlizone, ze zadko kiedy cena decyduje o wyborze
marki. NIe lubisz Maxtorow ok, naszczescie sa to dobre dyski.

> Wzialem pod uwage stosunek ceny do wydajnosci...

Wydajnosci w czym? Roznica w cenie to ok 130zl w wydajnosci moze byc z
prkatycznego punktu widzenia zadna :)

> I tak u nas wszyscy biora Codegen... albo jakies Nonamey - bo
> najtansze...

Wszedzie tak biora, jak klient ma troche wiecej kasy to wcisnie mu sie
ModeCom'a, ktory powyzej 200zl nie jest wart swojej ceny...

> dziwie sie wlasnie ze ludzie nie patrza na jakosc
> obudowy,

Bo niezdaja sobie sprawy jak wazny jes zasilacz. Zreszta typowy zestaw
sklepow (XP1700+/2000+ GF4 mx440 128/256MB) nie sa zbyt pradozerne.

> He he he he... ja tez czasami jestem wredny... i czepialski - ale
> lepiej ju bylo koledze zrobic wywod na temat wszystkich elementow
> bylby bardziej zadowolony ;D

Czytam newsy wyrywkowo nie trafie na kazdy post ;)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"