Re: Uzupełnienie danych (ale ze mnie głupek :)

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 13:02:12 MET

> Sprawdziłem, jest czyściutko, tylko standart(d?)owe rzeczy.

ramu masz dosc ma to nic do tego dokladnie.

czym sprawdzales odpalone procesy? zainstaluj cos co pozwoli na podejrzenie
tych ukrytych.

system information ma zdaje sie takie mozliwosci... ale z czym on przychodzi
nie pamietam moze jest w officie a moze i w windzie.

to co jest po ctraltdel to kropla w morzu.

sprawdz msconfig i co masz w autostarcie. jak cos dziwnego to wylacz

mosciak