video jako wieszak + kondensatory abit kt7a

Autor: K.ii-V-ii (jary96_at_wp_spam.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 12:26:53 MET

witam,

wiesza mi sytstem wszelki plik video, do pewnego dnia
wszystko __chodziło_dobrze__, ale sie skończyło. wieszają
sie divixy ale i ms mpeg, wsio. z tym ze bywa ze raz
film czy klip pójdzie cały, a nastepnym razem powiesi
system na amen, dźwięk sie zacina i system udławiony - czyli jakis myk ze
strumieniem video? jaki?

abit kt7a + 256 MB + s3 virge dx

historie typu reinstalacaja odpadają przerobione

druga sprawa: co jest z tymi kondenstaorami na zbit kt7a?
noe więc zauważyłem ze na mojej płycie się ruszają ;) wykopało je??? niech
ktoś rzeknie cos więcej na ten temat... i jak sie to wymienia

zdrowia!