Re: Uzupełnienie danych (ale ze mnie głupek :)

Autor: Prysznic (prysznic2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 13:38:22 MET

> ramu masz dosc ma to nic do tego dokladnie.
>
> czym sprawdzales odpalone procesy? zainstaluj cos co pozwoli na
podejrzenie
> tych ukrytych.
>
> system information ma zdaje sie takie mozliwosci... ale z czym on
przychodzi
> nie pamietam moze jest w officie a moze i w windzie.
>
> to co jest po ctraltdel to kropla w morzu.
>
> sprawdz msconfig i co masz w autostarcie. jak cos dziwnego to wylacz
>

> mosciak

Iarsn TaskInfo2003 . Tym sprawdzilem. Nie ma tam nic podejrzanego. Same
procesy windowsowskie.

Ustawiłem staly plik wymiany na 500MB. Nadal mruga. W biosie pogrzebałem,
obniżając wszystkie parametry wspomagające prędkość do minimum i tez nic.

Zainstaluje jeszcze Norton Anti Virus 2000 i najnowsza baze wirusow i
sprawdze, ale watpie. Dam znac co i jak

Pozdrawiam,
Prysznic