Re: zakup plyty i proca

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 12:48:05 MET

> Procek: myślę o Athlon XP 2000+ 0.13u.
> Pytania: jaka jest w praktyce różnica między 0.13u a 0.18u ? jak jest z
> kręceniem tego procka?

roznica jest taka z procki 0.13u mnije sie grzeja i latwiej sie podkrecaja
jak chcesz extremalny O/C to lepszy jest 1700+ ale pod warunkiem ze masz
super chlodzonko (WC)

> Plyta: Asus A7V8X KT400
> Pytania: ta czy może ktoś poleca coś innego?

zdecydowanie cos na nForce2, ja stawialbym na Epox 8RDA+
to jest super plyta do O/C - o ile pamietam ma jak w starszych Epoxach - jak
zaczyna brakowac dzielnikow FSB/RAM to mozesz sobie ustawic na sztywno
taktowanie pamieci i krecic magistrlaa do oporu i takie tam udogodnienia do
O/C
tu masz stronke o tej plycie http://8rda.com/index.htm

pozdrawiam