Re: Co pada w Abitach?

Autor: Kompaner (kompaner_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 12:58:57 MET

> Ja mam tą płytkę od 29.02.2003 (raptem kilka dni). Masz jakieś uwagi,
> porady, stronki z tipsami;), itp. do niej. Chętnie się zainteresuję, bo
> słyszałem, że jest niezła. Pracuję na procku C400 i nie narzekam.
> Pozdrowienia, Martz

Witam!
Jeśli masz wersję BIOS-u z literkami "qr", to nic nowszego nie ma.
Mam Celeron 600 na przejściówce, chodzi na 1000
Ryzykownie wysokie napięcie core 2,05 V (fabrycznie 1,5), FSB 112,
odpowiedni radiator, dodatkowy wentylator obok procesora, obudowa otwarta.
W miarę możliwości nie obsadzać 3 slotu DIMM, miałem problemy zanim nie
dobrałem odpowiednio kości (dużo mieszania).
Wszystko co włożyłem w sloty ISA, PCI, AGP chodziło, jest super.
Teraz też mało nie jest.
Pozdrawiam
Kompaner