Upgrade biosu w G400

Autor: Marek Krawczyk (bigman_at_friday.ds3.uz.zgora.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 06:29:17 MET

Witajcie,
Zamierzam zrobić upgrade biosu na karcie Gigabyte GA-G400 opartej na układzie
Matrox MGA G400. Na stronie producenta nie znalazłem biosu dla tej karty - w
sekcji biosów dla produkowanych przez firmę kart graficznych są wszystkie poza
modelem tej karty.
Wszedłem na stronę www.matrox.com i tam znalazłem upgrade biosu dla G400
ale wyprodukowanej przez Matrox-a. Niestety nie ma żadnego info
na temat czy można ich bios zastosować dla karty innego producenta
ale z tym samym układem.

W związku z tym mam pytanie do Was: Czy mogę bezpiecznie załadować
bios ze strony www.matrox.com dla karty G400 wyprodukowanej przez
Gigabyte ?

Dodam tylko, że sterowniki ściągnięte do Windows XP ze strony Matroxa
działają poprawnie i wykrywają kartę jako GA-G400.

--
Marek Krawczyk (bigman)