Re: Jak myslicie? Co jest szybsze?

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 09:56:25 MET

"ksmx" <kosma_at_nospam.plusnet.pl> Odpowiedz na

> Plyta glowna padla wiec kupilem nowa ASUSA i 256MB pamieci DDR.
> Okazalo sie, ze czas renderingu spadl do niecalych 7 minut.
>
> W zwiazku z tym zastanawiam sie co jest lepsze bo nawet gdybym na starej
> plycie mial Athlona 1.4GHz to wiele by to nie dalo w tych obliczeniach,
> mysle, ze max 2x szybciej czyli ok. 13 minut.
> Stad moje dywagacje. Mam podstawe aby twierdzic, ze ten Duron
> moglby wygrac.

Musiałeś mieć po prostu coś beznadziejnie skonfigurowane. Duron nie ma prawa
być szybszy od Athlona. Na nowej płycie zainstalowałeś jeszcze raz system.
W renderingu 3d liczy się tylko procesor. Chipset i typ/szybkość pamięci mają
minimalne znaczenie.

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488