Re: Jak myslicie? Co jest szybsze?

Autor: motto (motto77.nospam_at_op.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 03:12:20 MET

Użytkownik "ksmx" <kosma_at_nospam.plusnet.pl> napisał w wiadomości
> Chodzi o rendering w 3D Studio i Povray'u
> 1) Athlon 1.4GHz + 256 SDRAM (133MHz, CL2), VIA KT133A (MSI 6330)
> czy
> 2) Duron 800MHZ + 256 DDR (133MHz, CL2), VIA KT266A (ASUS A7V266-C)
Nie odpowiem konkretnie, bo nie chce mi się szukać danych i liczyć dla
konkretnych przypadków, ale komputer jest tak wydajny, jak jego
najwolniejszy element z którego właśnie korzystamy. Zawsze byłem
zwolennikiem kupna słabszego procesora kosztem lepszej płyty głównej i
pamięci RAM, bo to była dla mnie rozsądniejsze. Nie wiem czy w tym
konkretnym przypadku zestaw z tym Duronem będzie wydajnieszjszy od zestawu z
Athlonem. Ale przyznać muszę iż jest to wysoce prawdopodobne. Sam widziałem
wydajnieszego PIII 1100 od PIII 1266 (o ile dobrze pamiętam parametry, a
komutery dosłownie stały obok siebie). Ten z pozoru wolniejszy zestaw miał o
wiele wydajnieszą płytę główna. Tu jednak nie wiem, bo różnica w wydajności
procesorów jest dość znacząca.
Pozdrawiam

--
  motto
ps. chodź z drugiej stronu i porsche nie poradzi nic na korki w centrum