Re: Jaki tani laptop z niższej półki?

Autor: Marcin Cichy (mmcichy_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 00:49:37 MET

> ACTINA OPAL C500/12/10/192/CD/L/WIN ME 2810.00 netto -cena z hurtownii

Actina OPAL to chyba minaturka laptopa i z tego co piszesz ma słabe
akumulatorki.

> a pomyśl jeszcze o ACER TRAVELMATE 225FX 3230.00 netto w tej cenie ujdzie

W Action nie sprzedadzą detaliście, więć gdzie mogę go kupić za zbliżoną cenę?
Może są jakieś miejsca w Wwie lub sieci, które mają okazyjne ceny? Allegro
raczej odpada, bo potrzebuję fakturę VAT ew. cenę do zapłacenia nie wyższą
niż cena netto.