Re: Jaki tani laptop z niższej półki?

Autor: czeslove_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 02 Feb 2003 - 11:35:19 MET

> Szukam laptopa za niską cenę (budżet okrojony). Co możecie polecić i gdzie?
>
> Czy ktoś używa laptopa Actiny? Niektóre modele są bardzo tanie w stosunku do
> konkurencji - np. Actina LC PC, z wyświetlaczem 15,1 TFT. Z czego wynika tak
> niska cena - 3200 - 4000 zł brutto? Czy laptop jest ciężki, wielki, zrobiony
> z kiepskich materiałów i ze słabym akumulatorem?

np.
ACTINA OPAL C500/12/10/192/CD/L/WIN ME 2810.00 netto -cena z hurtownii Action-
nie muszę tłumaczyc chyba tych parametrów.
Dostałem zamówienie od klienta w grudniu na te coś. Jak działa jak wygląda
hmmmm, mi osobiście podoba się mój Dell Latitude. Opal jest lekki, mały
bateria trzyma 1,3h- czyli- tu nie skłamać średno/mało, klawiatura i design na
3,5 w 5stopniowej skali, tam ten egzeplarz miał ciut głosny CD-Rom, ale powiem
na koniec jedno- user końcowy jest nim zachwycony.

PS
oczywiście komplet z torbą, mozna dokupić ładowarkę samochodową itd
a pomyśl jeszcze o ACER TRAVELMATE 225FX 3230.00 netto w tej cenie ujdzie
parametry
 Procesor Intel Celeron 1.3GHz mobile SpeedStep
 Matryca 14.1" TFT XGA 1024x768
 Pamięć 128MB (max. 1024MB)
 Dysk twardy 20GB HDD
 CD-ROM/DVD-ROM CD-ROM 24xSPEED
 FDD 1.44MB - 3.5"
 Fax-modem 56K V.90
 Karta sieciowa 10/100
 System operacyjny MS DOS (brak Windows)
 Karta graf. Intel DVMT 8-32MB AGP
 Rodz.akumulatora Li-ION 4,5h
 Opis 1xRS, 1xLPT, 1xPS/2, 1xVGA, 1xPCMCIA II/III 2xUSB, waga 2,89kg

Pozdrawiam