Dwie rózne karty graficzne MSI GF4 ti 4200 VTD8X ???

Autor: wit0_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 03 Feb 2003 - 00:43:41 MET

Witam.
Coś dziwnego -czytałem testy karty graficznej -opis i jej zdjecia -spodobala
mi się... -w wa-wie w sklepie ogladałem kartę -fajna -na miejscu u siebie w
skierniewicach kupowałem komputer -i zamówiłem z taką kartą
-MSI gf4 ti 4200 VTD8X (MS8894) -no i wkompie mam kartę z zupełnie innym
układem chłodzącym -bez miedzianych radiatorków na pamięciach -i inny wiatrak -
taki jak na starszych kartach msi -ale nazwa i wyposazenie karty zgadza się co
do joty -a na firmowym pudełku jest zdjęcie tej karty -takiej jak mi do kompa
wsadzili -ale kilka dni temu -oglądałem zupełnie inną kartę -w innym pudełku
(zdjęcie na pudełku przedstawiało zawartość ) -ale nazwa i numer dokładnie
taki sam -wygląda na to, że są dwie karty msi o tej samej nazwie -ale z
zupełnie innym układem chłodzącym -i jedna nadaje się do podkręcania -a druga
nie...
Ja niestety dostałem tą słabszą -a sklep nic nie może (nie chce ? zrobić)-
dostałem dokładnie taki typ jak zamawiałem -typ się zgadza -a że jest to karta
o innej budowie... -to juz inna sprawa -sklep się wywiązał -a ja mam wcale nie
to co chciałem ...
Pozdrawiam.
Witek