Re: Jaki procesor maksymalnie ?

Autor: Futabamen (alaskamen_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 22:00:25 MET

Winde 98 zainstalowałem i zostaje mi jeszcze ok 150 MB wolnego miejsca a komputer ma służyć raczej jako narzędzie do pisania ewentualnie do prostych gierek więc te 150 MB wystarcza a jakby nie to mam zamiar załozyć drugi dysk 300 albo 500 MB.

 Ostatnio trochę sam zweryfikowalem swoje poglądy na temat prędkości komputerów po tym jak za laptopie 486 SX o prędkości 33 MH zainstalowałem windę 95 i offica97 na skompresowanym dysku 170 MB i mam po tych operacjach jeszcze ok 140 MB wolnego miejsca w zupełności wystarczającego do prostych gierek . Pamięci ma tylko 8MB i wcale nie chodzi tak jak by miał się wieszać ale pisać i drukować można spokojnie a i pograć w Wolfa czy inne Lemmingi też można