Re: Zgrywanie dzwieku z kasety audio

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 18:17:03 MET

> zachcialo mi sie zarchiwizowac stare nagrania z kaset na plycie CD,
> wydaje mi sie, ze mam wszystko co potrzeba: soft i sprzet. Problem w
> tym, ze nic mi nie wychodzi - wydaje mi sie, ze przyczyna tkwi w tym iz
> magnetofon z ktorego chce zgrac dzwiek nie ma wyjscia audio jako takiego
> wiec podlaczylem go do karty dzwiekowej poprzez wyjscie na sluchawki.
> Nic sie jednak nie dzieje wiec to chyba przez ten brak wyjscia audio ( w
> wiezy tez nie mam, jedynie podlaczenie VCR )?

Jezeli zalezy ci na dobrej jakosci zalatw sobie osobny magnetofon z wiezy
segmentowej. Tam na 100% bedziesz mial line-out. Podlaczasz to wtedy do
line-in w karcie muzycznej i powinno dzialac. Musisz tez pamietac o tym,
zeby w mikserze wybrac odpowiednie zrodlo sygnalu (w tym przypadku wejscie
line-in na karcie muzycznej).
Jezeli nie zalezy ci na jakosci ostatecznie mozesz uzyc wyjscia
sluchawkowego w magnetofonie i podlaczyc to do line-in na karcie muzycznej
(zwracajac uwage na to czy nie ma na wyjsciu sluchawkowym sygnalu o zbyt
duzej mocy - mozna to ustalic patrzac na wskaznik wysterowania w programie
do zgrywania dzwieku).