Zgrywanie dzwieku z kasety audio

Autor: MaZi (mazi_at_hot.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 17:56:30 MET

witam,

zachcialo mi sie zarchiwizowac stare nagrania z kaset na plycie CD,
wydaje mi sie, ze mam wszystko co potrzeba: soft i sprzet. Problem w
tym, ze nic mi nie wychodzi - wydaje mi sie, ze przyczyna tkwi w tym iz
magnetofon z ktorego chce zgrac dzwiek nie ma wyjscia audio jako takiego
wiec podlaczylem go do karty dzwiekowej poprzez wyjscie na sluchawki.
Nic sie jednak nie dzieje wiec to chyba przez ten brak wyjscia audio ( w
wiezy tez nie mam, jedynie podlaczenie VCR )?

pozdrawiam

--
Mariusz a.k.a MaZi at mazi_at_hot.pl
GG 1199353