Re: Zgrywanie dzwieku z kasety audio

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 19:58:02 MET

Użytkownik "MaZi" <mazi_at_hot.pl> napisał w wiadomości
> witam,
>
> zachcialo mi sie zarchiwizowac stare nagrania z kaset na plycie CD,
> wydaje mi sie, ze mam wszystko co potrzeba: soft i sprzet. Problem w
> tym, ze nic mi nie wychodzi - wydaje mi sie, ze przyczyna tkwi w tym iz
> magnetofon z ktorego chce zgrac dzwiek nie ma wyjscia audio jako takiego
> wiec podlaczylem go do karty dzwiekowej poprzez wyjscie na sluchawki.
> Nic sie jednak nie dzieje wiec to chyba przez ten brak wyjscia audio ( w
> wiezy tez nie mam, jedynie podlaczenie VCR )?

troszkę bzdurki opowiadasz :-)
wyjście słuchawkowe jest też przecież jakimś wyjściem, więc powinno wszystko
działać - można tym sposobem spokojnie zgrać zawartość kaset na komputer
(oczywiście nie jest to zbyt dobre jakościowo rozwiązanie). Łączysz wyjście
słuchawkowe z line-in w karcie muzycznej, potem dwa razy klikasz na ikonce
głośniczka obok zegara, wybierasz opcje/właściwości nagrywania i wybierasz
line-in ustawiając odpowiedni poziom głośności. A w programie poszukaj opcji
monitor record level (lub podobnie brzmiące - to akurat jest z Cooledita) i
powinno
wszystko działać - jak nie to napisz znowu. Pozdrawiam