Re: Dobieraj? się do użytkowników Kazaa, Morpheusa czy Gnutelli!

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 17:02:25 MET

"robert slawinski" <not.given_at_because.of.spam> wrote in message news:ciap3vor87opbt54bfn0m2nbbrit8vefmi_at_4ax.com...
> da sie wykryc i monitorowac prawie wszystko co sie dzieje na drodze
> user provider. tyle, ze np. do tego trzeba ludzi, ktorzy beda czesali
> te tysiace ekranow log files nawet jak beda filtrowane. za tym stoja
> spore koszta, a kazdy oszczedza.

A teraz oszczędzać już Verizon już nie będzie mógł bo został przez
sąd zobowiązany do gromadzenia tego typu informacji - i po ptokach.

> czytales dokladnie kontrakt jaki podpisujesz ze swoim providerem?
> jednu maja paragraf o tym, ze sobie pewnych rzeczy nei zycza inni
> userom zostawiaja wolna reke, tak dlugo jak dlugo ich dzialalnosc
> nie bedzie szkodzila systemowi providera. czasami oplaca sie czytac
> te male literki.

Te małe literki ZAWSZE ostrzegają przed działalnością niezgodną
z prawem - tak samo jak nie wolno Ci na www umieścić dziecięcej
pornografii bo jest to wbrew prawu, tak samo nie wolno Ci ssać
materiałów copyrighted, bo to też jest niezgodne z prawem...
Żaden internet provider nie ma autorytetu do pozwolenia Ci na
coś, co jest niedozwolone prawnie - to nie leży w jego kompetencji.

> a co to jest nielegalne korzystanie z sieci?

Dałem Ci dwa przykłady powyżej - generalnie pytanie zadałeś głupie,
oznaczające że albo jesteś małorozgarnięty albo że się wygłupiasz...
Sieć to narzędzie w rękach człowieka - tak samo jak nóż kuchenny:
można nim kroić pomidory, i wtedy to jest legalne, a można też
wbić go komuś w brzuch i wtedy idzie się do pierdla. Capisci?

> fakty sa takie, ze jak zawsze od czasu do czasu beda lapac jakiegos
> niefartownego kolesia, zrobia mu proces pokazowy, naglosnia sprawe do
> granic wszechswiata i na tym sie skonczy, do nastepnego razu. tak bylo
> od poczatku softwareu. <rs>

No to módl się kolego, aby "następną razą" nie padło na Ciebie,
bo pięć lat pierdla chyba nie jest warte tych kilkunastu filmów, nie?