Re: Dobieraj? się do użytkowników Kazaa, Morpheusa czy Gnutelli!

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 17:04:30 MET

"Slawomir Sidor" <slawek_at_graficomp.com.pl> wrote in message news:2aqp3vsdua4eth7s92fcvnl043rcgk0vko_at_4ax.com...

> Da sie, ale w zadnym przypadku po numerze portu.

To był tylko przykład - nie znam się na Kazaa - nigdy jej nie użyłem.

> Po co to zrobi ? No bo tak dzialaja wszystkie uslugi sieciowe.
> A jak widze na firewallach tez sie nie bardzo znasz.

Też się nie znam. Administratorem sieciowym nie jestem :-)
Niestety nie jestem omnibusem jak Leonardo da Vinci - ciężko dzisiaj
znać się na wszystkim... Zapewne i Ty na wszystkim się nie znasz :-)

> Tylko jak chcesz odroznic sciaganie mp3 umieszczonego legalnie na WWW od
> sciagania innymi programami ? Bedziesz wszystkie dane analizowal i patrzyl
> co to za mp3 ?
> To tylko amerykanie moga miec takie pomysly, bo wydaje im sie, ze we
> wszystkim sa najlepsi i wszystko moga zrobic. Tylko w praktyce im nie
> specjalnie to wychodzi.

Widzę, że czujesz się bezkarny... Powodzenia.