Re: KWORLD 7134 by Philips :-)

Autor: raku (rack.spam-off_at_op.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 11:34:51 MET

SunWoj napisal(a):
> Skad ja wziac? Nie moge znalezc. Wszedzie jest na bt878 a ja mam
> 7134! Szukalem na stronach podawanych tu na grupie i innych i kicha :(

dlatego, gdy ja kupowałem kartę TV, poczytałem troche archiwum grupy -
wszyscy odradzali tunery bazujące na układach philipsa właśnie ze
względu na badziewne sterowniki, beznadziejny soft i brak alternatywnych
wersji oprogramowania

i dlatego mam kartę na bt878 - żadnych problemów, w sofcie można
przebierać jak w ulęgałkach

a byłem napalony na tego kworlda...

morał? - nie kupuje się rzeczy w ciemno, a sprzedawca zawsze ściemnia (w
jednym sklepie w moim mieście ma stałą gadkę: "mój znajomy używa i sobie
chwali..."

--
raku
rack.spam-off_at_op.pl