BIOS proszę mi pomóc

Autor: Damian G. (psychic15_at_o2.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 19:13:33 MET

Witam wszystkich grupowiczów.

Mam wielki problem. Jestem w posiadaczem płyty głównej Lucky-star 6abx2v z
98r. Niedawno wzbogaciłem mój komp o dysk 80GB, ale mój BIOS był za stary
żeby go wykryć. Nie mogłem znieść pracy na 32GB i sflashowałem BIOS-a na
nowszego. Po restarcie pojawiło się: "ROM checksum error". Skopiowałem na
dyskietkę stary BIOS i flasher i wywalało mi błędy: "the file size does not
match" lub "insuficcient memory". Co mam zrobić? Za podpowiedzi z góry
dziękuję!!

Pozdrawiam
Damian.