Re: Tuner TV na USB ...

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 18:51:02 MET

"Wojtek" <wojtas9988_at_wp.pl> Odpowiedz na news:b1glf4$1b3v$1_at_foka.acn.pl:

> Użytkownik "Peterphk" <zapytaj_o_email_at_peterphk.pl> napisał w wiadomości

> To ze z cd mozna ogladac filmy dobrej jakosci. Tak naprawde wystarczy 1
> mbs by miec dobry obraz, wiec 12 mbs chyba daje troche zapasu.

Bredzisz. Myślisz że tunery TV USB mają sprzętową kompresje obrazu do divxa?

> Kompresja video to nie kompresja jpg. 25 klatek lepiej sie kompresuje
> niz 25 jpgow.

Tylko w mpegu. Przy MJpeg masz nadal stanfartową kompresję jpg.

> Nie widzialem tunera usb w boju, ale wydaje mi sie ze obraz bedzie
> wystarczajaco dobry.

No właśnie. Na tunerach USB da się oglądać TV w 384x288. Więcej się nie daję
właśnie przez ograniczenie przepustowości USB.

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488
adramel_at_adramel.neostrada.pl http://www.adramelech.prv.pl