Odp: BIOS proszę mi pomóc

Autor: Arka (arko1_at_nospam.tenbit.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 01:33:23 MET

Użytkownik Damian G. <psychic15_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b1h2nm$r7b$1_at_news.tpi.pl...
> Witam wszystkich grupowiczów.
>
> Mam wielki problem. Jestem w posiadaczem płyty głównej Lucky-star 6abx2v z
> 98r. Niedawno wzbogaciłem mój komp o dysk 80GB, ale mój BIOS był za stary
> żeby go wykryć. Nie mogłem znieść pracy na 32GB i sflashowałem BIOS-a na
> nowszego. Po restarcie pojawiło się: "ROM checksum error". Skopiowałem na
> dyskietkę stary BIOS i flasher i wywalało mi błędy: "the file size does
not
> match" lub "insuficcient memory". Co mam zrobić? Za podpowiedzi z góry
> dziękuję!!

> [...]
dyskietka STARTOWA powinna zawierać TYLKO
"czysty" DOS (iosys , msdos, command )
oraz flasher i plik biosu
Po wystarcie uruchomic flasher, podac nazwe pliku z zapisem
"starego" biosu", dokonac przywrócenia biosu i .... juz