Re: Sciema z kartami Radeona

Autor: oVo (ovo_at_wykasuj.to.poczta.onet.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 17:31:52 MET

Uzytkownik przedstawiajacy sie jako "tojak" <tojak_at_gazeta.pl> napisal
mniej wiecej Sat, 1 Feb 2003 14:52:46 +0100 (o ile mu zegarek dobrze
chodzi) cos takiego:

>Dzieki Panowie za posty :-)
>Nie jestem przeciwko Radeonowi.
>Jestem raczej przeciwko 'Radeonowi i Nvidii' poniewaz wykosili konkurencje,
>zostali sami na rynku i stosuja bardzo nieuczciwa taktyke marketingowa

Ja też dawno to wszystko zauważyłem i mam głęboko poniżej pleców i ATI
i nVidię i tylko czekam aż jeszcze trochę stanieje Parhelia. Już
zaczęła lecieć :o)))

Pozdrawiam

oVo