Restarty przy kopiowanu plikow

Autor: Marcin Wilk (marcin.wilk_at_poczta.fm)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 17:38:23 MET

Pozsiadam plyte MSI KT4V jest ona wyposazona w dwa kontrolery IDE 133 przy
kopiowaniu z dysku podlaczonego do kanalu pierwszego na dysk na kanale
drugim komputer restartuje mi sie... dzieje sie tak niezaleznie od dysku
jaki podpinam na drugi kanal i najczesciej dzieje sie to w tym samym
momencie kopiowana (np 85%), dzieje sie to rowniez po zamianie kanalow,
sytuacji tej nie ma gdy oba dyski sa wpiete na ten sam kanal(obojetnie
ktory) tyle ze wtedy transefer pomiedzy nimi jest strasznie maly.
Czy ktos moze mi powiedziec co jest nie tak
Mam moze zwalnona plyte glowna...???

w systemie mam wlaczone na obu kanalach DMA5 jako dostepne. Moj OS to
Windows XP
Z gory dzieki
Pozdrawiem