Re: Sciema z kartami Radeona

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 14:41:49 MET

radxcell claimed:
> pare osob na grupie nazwalo to
> "konkurencyjnoscia na wolnym rynku"

Ja bym to nazwał dżunglą i dymaniem klientów.

> witamy na rynku globalnym

Globalność daje między innymi to, że na Polski rynek nie trafiły karty
radeon 8500 taktowane 200/160 a kosztujące 500zł. Nie opłaciło się takich
kart produkować. Dlatego za 500zł w Polsce są dobre karty - przez
globalizację.

> jest taka zasada ze lepszy pieniadz jest wypierany z rynku przez gorszy

Co masz na myśli ? :)

> - Gravis tego nie zrozumial i teraz zostaly mu joysticki

Co właściwie stało się z gravisem ? Patrząc na jakość sterowników do
Ultrasounda pod win98 myślę sobie, że sami sobie szans nie dali.

> - ATI to zrozumialo i pewnie sie utrzyma na rynku

Dopóki J.Carmack nie ogłosi, że GeFX znacząco pobiło w DoomIII radeona 9700.
(Wiem, że już o tym wzmiankował - pewnie chce kilka milionów $$$ od ATI).

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
When was the last time you did something for the first time ?