Jak zmusic ATX do wlanczania sie automatycznie po wylaczeniu pradu

Autor: Piter (piter_at_honda.bt.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 14:51:48 MET

Witam!

Troszke NTG ale wsumie to peceta dotyczy

Mam pewnego kompa na zasilaczu ATX. Jak wiadomo po wylaczeniu pradu i
ponownym jego zalaczeniu komputer podlaczony do zasilacza ATX sam nie
wystartuje co mialo miejsce w przypadku zasilacza AT.

Nie ktore plyty maja w biosie opcje "power on after power fail". Po
wlaczeniu jej komp zachowuje sie mniej wiecej tak jak pod zasilaczem AT tzn
po wylaczeniu i wlaczeniu pradu komp startuje.

I teraz moje pytanko czy jezeli nie mam tej opcji w biosie to czy jest jakis
sposob na to zeby komp wlanczal sie sam automatycznie po ponownym wlaczeniu
pradu? Oczywiscie chodzi o to ze plyta jest tylko ATX. Czy jest jakas
przejsciufka z AT na ATX czy cos?
Spotkal sie ktos z czyms takim?
Rozwiazal ktos moze taki problem?
Potrzebne mi jest to do tego iz kompa uzywal bym jako router a latanie do
piwnicy po kazdym wylaczeniu pradu mnie troszke denerwuje :). UPS nie chce
kupowac.

Pozdrawiam

--
piter_at_honda.bt.pl