zewnetrzny sensor na plytach solteka pod amd

Autor: t_harry\(wp\) (t_harry_at_wp.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 14:54:19 MET

witajcie

mam prosbe do posiadaczy plyt solteka pod AMD i tych ktorzy otrzymali(ja nie
mialem takiego szczescia:( kabelek z sonda sluzaca do pomiaru temp.

wydaje mi sie ze jest to termistor typu PTC(o dodatniej wartosci
wspolczynnika temperaturowego rezystancji) bo jak nie mam tego podlaczonego
to bios pokazuje 145C, niestety nie mam jak wytestowac takiej sondy(bo nie
mam) ale wydaje mi sie ze wystarczy zwyczajny miernik i po sprawie - chodzi
mi o rzad wielkosci rezystacji w warunkach normalnych...

jezeli gdzies napisalem bzdure to prosze sprostujcie mnie, bardzo licze na
wasza pomoc - przeciez taki pomiar to pikus...

pozdr
    t_harry