Re: MS 6330 KT7Pro Pytania!

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 09:41:47 MET

Użytkownik "JackG" <pannikt_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Witam mam kilka pytan odnosnie plyty glownej MS 6330 KT7Pro !
> OTO ONE!

bylem posiadaczem takiej plyty, chodzila z procem THB 1200 fsb200, teraz
nadal pracuje u mojego kolegi z XP1600+

> - czy ta plyta ma karte dzwiekowa wbudowana?

Tak, ale nie prosciej sie upewnic na www.msi.com.tw i sprawdzic jaki to
dokladnie uklad audio ???

> - jesli ktos mial taka plyte to prosze opisac jak ocenia ta plyte?

super stabilna, ale chodzila z firmowymi pamieciami i dobrym zasilaczem.

> - mam okazje kupic ta plyte za 150 zl oplaca sie ?

Mysle ze warto.

pzdr.
trzmiel